کوپه مشترک زاگاتو و ب ام و
 
classic car
 
پنج شنبه 1 / 1 / 1392برچسب:, :: 16:9 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

ب ام و زاگاتو توسط نوریهیکو هارادا ( Norihiko Harada ) مدیر طراحی زاگاتو خلق شده است. هود یا دماغه بلند و کشیده و کابین و محل نشستن سرنشینان در یک سوم عقب خودرو، دم کوتاه و سقف منحنی با دو برجستگی حباب مانند، همگی تشدید کننده طراحی دینامیک زاگاتوی کوپه می باشند که البته بسیار به نمونه های آستون مارتین شبیه می باشد. از پهلو ها این خودرو کاملا برگرفته از ب ام و Z4 است.

در جای جای خودرو حروف Z را مشاهده می کنید. همچنین رنگ قرمز خاص که با رنگ آمیزی ویژه ای ایجاد شده جلب توجه می کند. در نقاشی این خودرو ابتدا یک لایه سیاه و سفید و نقره ای ایجاد و سپس شش لایه رنگ قرمز روی آن کشیده شده و در انتها دو لایه رنگ روشن قرمز برای شفافیت بروی بدنه قرار گرفته است.
چرخهای 19 اینچی آلیاژی زاگاتو ساده و زیبا بنظر می رسند. در نمای عقب یک پنل شفاف که حتی روی چراغها را هم پوشانده و همچنین اگزوزهای دوبل با طرح جدیدو هماهنگ با شکل چراغهای عقب و همچنین گلگیرهای باد کرده، تصویری خاص و منحصر بفرد ایجاد کرده اند.

 


در داخل اتاق هم استفاده از چرم دست دوز با کنتراست قرمز و مشکی بوضوح از سبک BMW و سلیقه زاگاتو خبر می دهند.
موتور قرار گرفته روی این خودرو 3 لیتری مجهز به دو توربو می باشد. یک  گیربکس شش سرعته دستی مجهز به کلاچ دوبل هم وظیفه انتقال نیرو به چرخهای عقب را بر عهده دارد. اطلاعات فنی بیشتری از این موتور منتشر نشده است. بعید است این کوپه آلومینیومی رنگ خط تولید را ببیند. حتی درصورت تولید تیراژ آن محدود و قیمت آن نیز بالا خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 17001
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1